El BNG celebra el fin del "veto terrible e absurdo" de la Xunta de Galicia

Mosquera admite que las previsiones de gasto son satisfactorias, aunque recuerda que se tratan de proyectos que llevaban años parados

El Gobierno local de Pontevedra valora positivamente el Orzamento de la Xunta para 2018, que destina 24 millones de euros para el municipio, distribuidas en proyectos como el Gran Montecelo, el edificio judicial, el saneamiento de la ría, la estación intermodal o el edificio de Benito Corbal.

El concejal de Infraestruturas e Mobilidade, y vicepresidente de la Deputación, César Mosquera, celebra que "volve haber" dinero para la ciudad y que "desapareceu o veto terrible e absurdo para Pontevedra", por lo que "retomaremos proxectos que datan de 2005 ou mesmo de antes", caso da amplicación de Montecelo, la variante de Alba o las instalaciones deportivas situadas junto a Vialia. Fue casi una década "que non sufrimos nin nas peores épocas de Fraga".

El anuncio realizado el viernes por la Xunta pone fin "a case nove anos nos que a Xunta tiña a decisión de non facer absolutamente nada en Pontevedra" y que incluso obligaba a "inaugurar obras do Concello e da Deputación" a ministros y conselleiros.

ENTREVISTA. En este sentido, "congratulámonos, obviamente". El nacionalista recordó la entrevista mantenida por el alcalde con el presidente autonómico después de las últimas elecciones en la que "xa se falou polo miúdo dos proxectos que ían ir adiante". A estos se sumó, además, el acondicionamiento del puente de A Barca. Mosquera reconoció que "hai obras e proxectos", pero, no obstante, subrayó que a la "vontade política" deberá sumarse la ejecución presupuestaria, porque "cantas veces consignaron cartos para a circunvalación e nunca se fixo nada? E para o nó de Bombeiros?. A diferencia é abismal entre o papel e o que se fai".

Así, espera que "aceleremos e recuperemos ese déficit" de actuaciones, "todas elas demandas do Concello", que llevan años en un cajón. "O edificio de Benito Corbal... cantos anos hai que marcharon? Se o tiveran programado xa podía estar arranxado", pero "nunca é tarde se a dita é boa".

"Agardemos que se poidan executar estes proxectos para poder empezar a traballar noutros novos e que non volva suceer o destes anos", señaló el edil.

Comentarios