de actualidad
Neymar Jr. Neymar
 
Votacion: 
No hay votos
0

La Plataforma Veciñal Sanxenxo anuncia movilizaciones para hacerse oír

Critica que el ente local "hace caso omiso" a sus denuncias sobre vertidos y pantalanes

Miembros de la Asociación Plataforma Veciñal Sanxenxo. DP

Miembros de la Asociación Plataforma Veciñal Sanxenxo. DP

La Asociación Plataforma Veciñal Sanxenxo participó el sábado en una reunión en el Porto Deportivo para denunciar "os distintos problemas" que el colectivo viene criticando desde hace años. Así, la asociación apunta a vertidos incontrolados en distintas playas del municipio, la pérdida del arenal de A Carabuxeira, el crecimiento sin control del número de pantalanes, "que está a restar espazos públicos", y la inexistencia de un carril bici en A Lanzada o de una playa canina, así como la "inacción por parte do Goberno no tema das bonificacións do IBI e outras moitas cuestións de interese veciñal". En la reunión también estuvieron presentes personas que forman parte de la mesa de trabajo Recuperación Dunar e Seguridade Vial na PO-308.

La asociación anunció así que realizará movilizaciones debido al "caso omiso" del Concello a las instancias registradas en los últimos meses.

"Somos conscientes de que o turismo é a actividade fundamental en todo Sanxenxo, pero non se pode pensar só nel como o único motor da economía do concello, sen contemplar ningunha alternativa de emprego a maiores", aseguró el colectivo. Asimismo, achacó la pérdida de habitantes a que "cada vez é máis difícil acceder a unha vivenda e os impostos son máis elevados, non se ten en conta que co traballo temporal e precarizado do verán é moi difícil vivir todo o ano", añadió la asociación.

Por su parte, el coportavoz de Equo Galicia, Néstor Vázquez, señaló que "o turismo non ten futuro se non melloramos o modelo cara a un turismo máis responsable e sostible no tempo, potenciando a paisaxe e o entorno natural como valores diferenciables do resto da oferta actual".

Por su parte, la vecina de Sanxenxo y miembro de la mesa de trabajo de la asociación Maica Jabois apuntó que "as praias de Panadeira e Iriña, tal e como vén denunciando SOS Panadeira, e cuxas reivindicacións apoia a Plataforma Veciñal Sanxenxo, están seriamente afectadas pola obra dos pantaláns, transformando este espazo de dominio público en zona portuaria, co conseguinte aumento da contaminación e a limitación de baño", y añadió que "o único que entende o actual Goberno do Concello é urbanizar a costa, o medio rural e as zonas protexidas".

Comentarios

fotoLos comentarios enviados fuera del horario de moderación, serán aprobados al día siguiente.

Serán borrados los comentarios que contengan insultos y/o contenidos inadecuados. Para cualquier duda, consulta la guía de comentarios.