PDF

Ver la portada de hoy

de actualidad
El presidente de Venezuela, Nicolás Maduro. Nicolás Maduro
 
Votacion: 
No hay votos
0

Villares: "El PP usa los presupuestos de la Xunta para traficar con las alcaldías de Pontevedra"

El líder de En Marea vincula la moción de censura en Tui con los intereses de Rueda en la provincia

Luís Villares. LAVANDEIRA JR. (EFE)

Luís Villares. LAVANDEIRA JR. (EFE)

El portavoz de En Marea, Luís Villares, ha criticado la moción de censura en Tui firmada por Converxencia 21, Partido Popular, Alternativa Popular de Tui y Ciudadanos Tudenses –estos dos últimos en proceso de reintegrarse en el PP– y ha denunciado que el Partido Popular "usa os presupuestos da Xunta para traficar coas alcaldías da provincia de Pontevedra".

"O barco Popular, pilotado por Feijóo e que ten como patrón a Rueda, desembarcou na costa de Tui para producir pola forza presupostaria un cambio de Alcaldía", ha reprobado Villares, que ha lamentado que el Partido Popular solo se interesa por la ciudadanía cuanto tiene un "interese espurio" y "é útil para os seus intereses particulares".

En relación con ello, ha vinculado esta moción al interés del PP por establecer "unha loita pola Deputación", pues "o que non puido facer no seu momento nas urnas, fíxoo agora comprando voluntades". "É absolutamente rexeitable, unha mercantilización e cosificación da ciudadanía de Tui, tratada como mera moeda de cambio para os intereses de Rueda na provincia", ha censurado.

En este marco, ha apuntado que el pacto en el que se asienta la moción se basa en "compromisos adquiridos coa Xunta", ante lo que ha avanzado que este miércoles En Marea ha registrado una iniciativa que llevará al Parlamento de Galicia para preguntar "como pode ser que un acordo particular entre dúas forzas políticas vincule á Xunta".

"É absolutamente rexeitable, unha mercantilización e cosificación da ciudadanía de Tui, tratada como mera moeda de cambio para os intereses de Rueda na provincia"

Así las cosas, ha insistido en que "non hai ningún proxecto político, están enganando á poboación" y "estanse utilizando recursos públicos para dar un cambio nunha Alcaldía que estaba traballando ben", lo que, ha dicho, "non gusta ao PP porque consolidaría unha acción de goberno e espacio político de En Marea".

Finalmente, Villares ha denunciado que este caso "non é illado", sino que responde a "unha forma de corrupción" que para el PP "é unha forma de goberno", y se ha mostrado convencido de que "a cidadanía saberá valorar estes feitos en eleccións e nas movilizacións convocadas para rexeitar esta moción".

Laureano Alonso: "É unha vergoña para a democracia que poida suceder isto"

UN "CAMBALACHE". El portavoz de Son de Tui, Laureano Alonso, ha apuntado que la moción de censura "provén dun pacto contra natura no que un partido, Converxencia 21, vai asumir a Alcaldía", mientras "o PP fai deixamento das súas funcións" porque, siendo la lista más votada, "renuncia a asumir a Alcaldía". "É unha vergoña para a democracia que poida suceder isto", ha apostillado.

Además, ha añadido que es "totalmente falso" el argumento de los grupos de la oposición de que no se cuenta con ellos y hay falta de diálogo y gestión, y ha criticado que Converxencia 21 y Alternativa Popular de Tui apoyaron la investidura del socialista Enrique Cabaleiro y ahora "súmanse a este cambalache que se chama moción de censura de Tui".

Alonso ha mantenido que aunque el gobierno actual era en minoría y estaba conformado por cuatro grupos políticos, estaba "funcionando razonablemente ben", si bien tenía "un grave problema porque a Xunta está paralizando moitísimas inversións e non –les dio– nada nos últimos dous anos e medio". En todo caso, ha asegurado que se va " con orgullo e a cabeza moi alta".

Comentarios

fotoLos comentarios enviados fuera del horario de moderación, serán aprobados al día siguiente.

Serán borrados los comentarios que contengan insultos y/o contenidos inadecuados. Para cualquier duda, consulta la guía de comentarios.