Reparto del suelo

La Xunta dice que ya hay parcelas divididas en la Central do Transporte

Cuatro de los cinco subpolígonos de la Central de Ponte Caldelas fueron segregados en 2009, según el IGVS, que "lamenta o descoñecemento do alcalde" sobre el asunto
Aparcamiento de la Central do Transporte
photo_camera Aparcamiento de la Central do Transporte

La Consellería de Infraestruturas e Vivenda informó este miércoles de la existencia de parcelas de todos los tamaños dentro del recinto habilitado para las empresas del mundo del transporte en A Reigosa, Ponte Caldelas. La Xunta lamentó la comunicación emitida por el Concello caldelano, en el sentido de que la falta de comunicación entre ambas instituaciones haya podido impedir la puesta a disposición de suelo, en el caso de que, como el tripartito afirma, haya seis firmas interesadas en instalarse en esta superficie. "A Xunta de Galicia lamenta que o concello de Ponte Caldelas non comunicase ao IGVS nin a Xestur o suposto interese de varias empresas en asentarse na Central de Transportes de Ponte Caldelas, tal como indicou o alcalde a medios de comunicación da zona, en declaracións que demostran o seu descoñecemento da realidade da devandita Central de Transportes", apunta la entidad autonómica, que aclara que sí hay terrenos subdivididos con precios de venta asequibles.

Así, según comenta, cuatro de las cinco manzanas en las que inicialmente se dividió la superficie ya están subdivididas en parcelas de diversos tamaños. Las cuatro parcelas subdivididas cuentan con este estatus "dende que o 30 de decembro de 2009 a Xunta de Goberno do concello de Ponte Caldelas aprobou a segregación das mesmas".

De este modo, afirman que no es necesario ningún cambio más, sino que "as empresas interesadas en asentarse na Central de Transportes de Ponte Caldelas teñen á súa disposición parcelas a partir de 594 metros cadrados, cunha bonificación do 30 por cento no prezo das mesmas, polo que o prezo a pagar por metro cadrado é de 45,36 euros".

A su vez, las empresas pueden optar al suelo por una fórmula más barata, que ya se está utilizando en los polígonos de Xestur, incluido el espacio industrial de A Reigosa, la adjudicación de derechos de superficie. De este modo, cada empresa interesada puede hacerse con las parcelas pagando un canon anual desde 0,97 euros por metro cuadrado los dos primeros años con la posibilidad de solicitar una carencia de pago en el primer año. "A adxudicación en dereito de superficie permite acceder á compra da parcela nos dez primeiros anos da adxudicación, descontando do prezo o 40 % do pagado en concepto de canon. Se a adquisición se realiza nos seis primeiros anos aplicase ademais a metade da bonificación prevista para a compravenda no momento da adxudicación", aclaran.

Comentarios