La oposición de Forcarei convoca un pleno por la polémica del Orgullo

Los grupos políticos piden que Cachafeiro "se desculpe" con los organizadores por el supuesto caso de homofobia

Los tres grupos de la oposición de Forcarei solicitaron este viernes la convocatoria de un pleno extraordinario con el propósito de que la alcaldesa, Belén Cachafeiro, "se desculpe cos organizadores do Orgullo LGTBI del Concello.

"O feito prodúcese tras a ausencia de disculpas por parte da alcaldesa e o resto dos participantes nun feito reprobable organizado de forma premeditada cos organizadores do Orgullo Gay", explican.

Así, la solicitud, firmada por PSOE, Foro Forcarei y BNG, explica que "a noite do 16 ao 17 de xuño a alcaldesa participou activamente dunha acción de falla de respeto e humillación a dous veciños deste Concello pola súa condición sexual. Ditos feitos causan un dano moral á imaxe desta Corporación e do municipio en xeral que require dunha reparación por parte da autoridade local". Por ello, piden explicaciones a la alcaldesa y que se disculpe con los organizadores.

Por su parte, la portavoz del PSOE, Ana Doval apuntó que "ya anunciamos que si la alcaldesa no se disculpaba por participar en un hecho políticamente reprobable presentaríamos esta iniciativa. Lejos de hacerlo se limitó a decir que era una broma y que por ello pedimos que pida disculpas para acabar con esta polémica de una vez".

Comentarios