Informe negativo a la desafectación de la parcela de la antigua Pontesa

El Gobierno local entiende que la petición formulada tiene como objeto liberar los terreos para su posterior compra, "unha finalidade privatizadora que choca de fronte coa Lei de Costas"
Fábrica de Pontesa
photo_camera Fábrica de Pontesa

Los técnicos del Concello emitieron un informe negativo (desfavorable) a la solicitud formulada pola entidad mercantil ITAIPI-TRADE, S.L. para la desafectación de los terrenos de la desaparecida fábrica de Pontesa, en Ponte Sampaio.

El Gobierno local entiende que la petición formulada tiene como objeto liberar los terreos, que están en dominio público, para su posterior compra, "unha finalidade privatizadora que choca de fronte coa Lei de Costas". Además, considera que "estes terreos tan valiosos deberán permanecer como dominio público para garantir a súa protección e o uso público".

Según el informe "a desafectación pretendida afecta a terreos gañados ao mar que formarían parte do dominio público marítimo-terrestre e a súa desafectación só podería ser para recuperar a súa situación orixinal".

El informe alude también al destino que se le pretende dar a los terrenos a desafectar: para su posterior adquisición en interés particular "privatizando e mudando o réxime xurídico duns terreos, que por ministerio da lei, deben destinarse ao goce libre de todos os cidadáns".

Comentarios