IMPORTANTE

Lanzan artefactos incendiarios contra la residencia oficial de Feijóo

de actualidad
Marcelo Marcelo
 
Votacion: 
No hay votos
Pontevedra

El Pleno rinde homenaje al héroe pontevedrés de Londres

"Queremos mostrar o noso agradecemento pola súa actuación e por ter mostrado o valor necesario para plantarlle cara ao terrorismo", destaca Lores sobre Sergio Fariña

Lores estrecha la mano con Sergio Fariña. JAVIER CERVERA

Lores estrecha la mano con Sergio Fariña. JAVIER CERVERA

La Corporación municipal de Pontevedra rindió este lunes homenaje a Sergio Fariña, el héroe pontevedrés de los atentados de Londres. El reconocimiento se hizo oficial en el Pleno, en el que el alcalde, Miguel Anxo Fernández Lores, dio lectura a una declaración –apoyada por todos los partidos– que destacó la actuación de este joven, que protegió a más de una veintena de clientes en el restaurante que dirige, en la capital británica, durante el ataque, que tuvo lugar el pasado 3 de junio.

"Entre as persoas que se encontraban no lugar dos feitos estaba Sergio Fariña, un pontevedrés que non dubidou en ningún momento en poñer a salvo a todas as persoas que se encontraban no seu local de traballo, no lugar dos feitos. Por iso, queremos mostrar o noso agradecemento pola súa actuación e por ter mostrado o valor necesario para plantarlle cara ao terrorismo axudando a aquelas persoas", manifestó Lores.

La declaración institucional incluyó también una mención a Ignacio Echeverría, la única víctima española del atentado. "Pola súa mostra de valor sufriu as consecuencias deste brutal ataque pagándoo coa súa vida", indicó. "Condenamos este e todos os ataques terroristas, concluyó el alcalde.