Dimite Eva Rodríguez, edil de ASpUN en Cangas, por "motivos persoais"

El sustituto de la concejala de participación vecinal dependerá de un proceso "asambleario" que realizará su formación en los próximos días
Eva Rodríguez Calvar, en una imagen de En Marea
photo_camera Eva Rodríguez Calvar, en una imagen de En Marea

Eva Rodríguez Calvar, concejal de ASpUN en el gobierno tripartito de Cangas, renunció este viernes a su acta por "motivos profesionais e laborais", según informó su formación.

La responsable de participación vecinal, transparencia y asociacionismo hará efectiva su renuncia en el pleno de este mes de junio aunque se desconoce quién la sustituirá, ya que dependerá de un proceso "asambleario", según indica Asemblea pola Unidade. El proceso se resolverá en los próximos días.

"Para nós a política é o compromiso de loitar por unha sociedade máis xusta e igualitaria, non é unha carreira persoal ou un futuro laboral, xa que o noso paso pola política é temporal e non final. Este compromiso non pode entorpecer o noso desenvolvemento persoal, académico e laboral, nin na procura dun emprego digno", explica la formación en un comunicado, en relación con la decisión de Eva Rodríguez. 

Comentarios