Los vecinos aceptan el proyecto del nuevo paseo entre Pontevedra y Marín

El portavoz municipal del PP, Jacobo Moreira, destaca que "por fin os cidadáns poderanse sentir máis apegados ao seu concello"
Un momento del encuentro que tuvo lugar este jueves en Os Praceres
photo_camera Un momento del encuentro que tuvo lugar este jueves en Os Praceres

Vecinos de Lourizán manifestaron este jueves su satisfacción por el proyecto del paseo peatonal entre Pontevedra y Marín. La Dirección General de Costas tiene previsto invertir 2,6 millones de euros en el tramo comprendido entre Mollavao y la pasarela de Os Praceres.

La jefa provincial de Costas, Cristina Paz-Curbera, acompañada del presidente local del PP y portavoz de este grupo municipal, Jacobo Moreira, se desplazó a Os Praceres para explicar los planes para la nueva infraestructura.

Según Moreira, "este proxecto, posto en marcha polo Goberno de Mariano Rajoy, permitirá saldar a débeda cos veciños de Lourizán, tras case 18 anos de abandono por parte do Goberno de Lores".

"O novo tramo do paseo marítimo -subrayó- supón un antes e un despois, tanto para os veciños de Lourizán, que por fin poderán sentirse máis achegados a Pontevedra, como para os veciños do centro".

Jacobo Moreira reiterou su agradecimiento a la ex ministra de Fomento y actual presidenta del Congreso, Ana Pastor, "porque se envorcou especialmente nesta actuación que, a día de hoxe, atópase en fase de información pública. É unha actuación que vén a sumarse ao desdobramento da avenida de Vigo ou a implantación do Tren de Alta Velocidade, e que reflicte a implicación de Ana Pastor coa nosa cidade e cos nosos veciños".

El portavoz ‘popular’ reiteró que "o novo tramo do paseo marítimo entre Pontevedra e Marín foi un compromiso anunciado por un Goberno do PP que xa se está materializando, un proxecto que permite consolidar unha ruta que facilite a unión do municipio pola costa e integre así a uns veciños que en moitas ocasións se senten despegados da súa vila".

Los vecinos de la zona calificaron de "muy buena idea" el proyecto, si bien manifestaron que éste debería incluir la creación de un carril bici "para evitar el riesgo de atropello al que se enfrentan los ciclistas que circulan por la carretera vieja de Marín".

Comentarios