Luisito: "Non foi o mellor partido, pero calquera firmaría 31 de 33 puntos"

El técnico granate recordó el potencial del Guijuelo y explicó el motivo por el que se vio acorralado su equipo al final
Luisito dialogando con Fabregat
photo_camera Luisito dialogando con Fabregat

Luisito quiso aclarar antes de comenzar a analizar el partido que "non me sorprendeu nada o que sufrimos contra este equipo, que foi confeccionado para pelexar por postos de play-off. Ten moi bos futbolistas. Na Copa do Rei gañoulle a posesión ao Atlético de Madrid", matizó. "O sorprendente é que estea onde está".

El entrenador teense cree que "na segunda volta, cada punto vai ser ouro. O Celta empatou contra o Mutilvera e a Ponferradina gañoulle nos últimos intres ao Izarra... hai unha igualdade terrible".

"Non me sorprendeu nada o que sufrimos contra este equipo, que foi confeccionado para pelexar polo play-off e rouboulle a posesión ao Atletico de Madrid en Copa do Rei"

Para Luisito, el PCF notó la lesión de Mario Barco, que "foi o que mellor entrou no partido. Sen el o equipo atascouse un pouco. Mateu estivo moi ben na segunda metade".

"O equipo non fixo o seu mellor partido. Pero pregúntenlle a tódolos adversarios se firmarían facer 31 puntos de 33 na casa", apostilló el técnico al respecto del rendimiento de la escuadra que prepara. "A xente pensa que imos gañar tódolos partidos con facilidade, pero somos un bloque moi humilde, un máis da categoría, que ten que sufrir moito", recordó el responsable del banquillo de Pasarón.

Este domingo, llegó a girarse hacia un aficionado de la grada, que le demandaba que echase al conjunto adelante. "Respecto a todo o mundo, pero a xente que me coñece sabe que non me gusta meter atrás ao equipo. Se sucede, é porque nos acurralaron eles nun córner e non fomos quen de saír. Ese foi un momento puntual. Se chegamos a estar lúcidos con balón coma noutros partidos, igual teriamos finiquitado cunha contra antes e con máis claridade. Moitas veces non te metes ti, métete o rival, que neste caso é un moi bo equipo", explicó Luisito.

El técnico lamentó el gol del empate. "Cometemos un erro tremendo no córner. O balón petou en Miki e desviou a traxectoria. Se nos podían facer gol, era a balón parado".

"A xente que me coñece sabe que non me gusta meter atrás ao equipo. Se chegamos a estar lúcidos con balón, igual finiquitamos antes"

Y no quiso pronunciarse sobre la acción de la pena máxima sobre Miki. "Ata que vexa as imaxes... Desde onde estou situado, non vin nin cara donde saíu o balón".

AFICIÓN. Luisito lamenta que el mensaje de que el PCF debe disputar el play-off haya calado hondo en algunos seguidores que se han vuelto muy exigentes. "Eu entendo á xente. É a aureola que se creou entorno a este club. Despois chámanme chorón, pero cando lle fan chegar esa mensaxe, é normal que pidan iso. A xente mira que levamos dez de once vitorias na casa e cren que van ser todas vitorias fáciles. Pero oxalá animasen todos como animan os que están no Fondo Norte".

El preparador, que recordó que alineó en su equipo titular a cuatro sub-23, afirmó que "isto ten que ser unha ilusión, non unha obriga. A ilusión non nos vai gañar ninguén. Obriga téñena a Ponferradina, a Cultural e o Racing de Santander".

Para acabar, el técnico recordó que no tiene intención de reforzar al equipo en enero.

Jordi Fabregat: "Tantos errores me hacen dudar de la capacidad o de la integridad del árbitro"


El entrenador del Guijuelo, Jordi Fabregat, se mostró disgustado con la actuación del colegiado. "Tenemos que respetar sus decisiones, pero tantos errores no forzados por la dificultad me hacen dudar de su capacidad o de su integridad".

El técnico de los salmantinos aseguró sentirse "cansado. Llevo jugando al fútbol desde los 15 años y tengo 55. El colectivo que menos ha mejorado es el de los colegiados".

Relativo al encuentro, lamentó el tono del colegiado. "Hacen un mal uso de su autoridad y se ensañan con equipos como han hecho con nosotros por alguna protesta. No tienen la capacidad para entender que a 180 pulsaciones se pueden decir cosas, sin faltar al respeto".

Comentarios