Los jabalíes destrozan un 80% de los cultivos de Bértola y Figueirido

El Concello de Vilaboa prestará apoyo a los vecinos en su petición a la Xunta para que autorice batidas exprés
Un momento de la reunión con los representantes vecinales de todas las parroquias
photo_camera Un momento de la reunión con los representantes vecinales de todas las parroquias

Solo un 20% de los terrenos cultivados con maíz en Bértola y Figueirido se ha salvado, de momento, de los estragos causados por incursiones de los jabalíes. Así se constató ayer por la tarde en la reunión convocada en el Concello vilaboés, en la que participaron todas las asociaciones vecinales del municipio para evaluar la situación.

"Comparativamente, Bértola e Figueirido, son as zonas máis afectadas, onde este ano o xabarín xa estragou un 80% dos terreos cultivados. Hai que sinalar que son estragos totais, de xeito que en grandes superficies non se salva nin un capacho de millo. Os veciños teñen a nosa soliedariedade e apoio,pero non temos competencias", reconoció la edil de Medio Rural, Tareixa Carro, este lunes, tras la reunión. El Concello, eso sí, apoyará el jueves a las asociaciones en la entrega pública que se realizará de peticiones para que se lleven a cabo batidas ‘exprés’. "A xente non pode esperar máis se quere salvagardar os cultivos", explica. El Concello se dirigirá a la Xunta para pedir una línea de ayudas para los cultivos domésticos "porque a liña actual está máis ben dirixida ás explotacións agrícolas, e o certo é que neste caso, a maioría son pequenos agricultores".

Los daños, son menores en el resto de las parroquias, aunque también considerables. "En Postemirón os cultivos realízanse só en fincas pechadas, o resto do campo foi abandonado, precisamente polos danos que orixinou en anos anteriores", relata la edil.

Comentarios