El Concello de Marín convocará una comisión sobre el pabellón de Seixo

El Gobierno municipal defiende que la infraestructura deportiva se construya en los terrenos del campo de fútbol

El Gobierno local defenderá, durante la celebración de una comisión, que la mejor ubicación para el futuro pabellón de Seixo es la del campo de fútbol. Con esta iniciativa se continúa con un asunto que fue tratado en noviembre del año pasado y que el Concello quiere retomar tras las fiestas navideñas.

"É un debate importante, con posturas diversas acerca do seu emprazamento", destaca el Gobierno local en un comunicado, y añade que "resulta necesario facer as propostas e plantexar cales son as posibilidades, de xeito que poida ser un proxecto apoiado pola maioría dos veciños". Asimismo, el Gobierno que preside María Ramallo quiere "dar pasos firmes na contratación do proxecto e nas solicitudes de financiamento" sobre esta infraestructura, "tratando xa de facer os números" para avanzar en su realización.

Durante una comisión informativa que se celebró hace dos meses, el concelleiro de Deportes, Antonio Traba, presentó la propuesta del equipo de Gobierno, en la que se apuesta por construir esta infraestructura en el campo de fútbol porque "é a mellor opción", y esgrimió varias razones, "unha de legalidade e outra de oportunidade".

En primer término, respecto a los beneficios legales, en el planeamiento urbanístico de Marín "aparece recollido o terreo do campo coa calificación de sistema xeral, contemplándose o uso deportivo", mientras que en los terrenos lindantes al colegio, que fueron comprados por el Concello con este fin, forman un triángulo "onde estimamos que non cabería un pavillón", destaca el Concello.

En cuanto al resto de las fincas adyacentes, no tendrían la misma calificación urbanística. "Serían rústicas e non están catalogadas como sistema xeral, que é o que posibilita o uso deportivo das mesmas e, polo tanto, son urbanísticamente inviables", defiende el Gobierno local.  

NECESIDAD. Respecto a los motivos "de oportunidade" para emplazar la infraestructura en los terrenos del campo, "cremos que esta parroquia e as adxacentes precisan dun pavillón e uns campos que sexan utilizados pola maioría dos vecinos, nenos e nenas, e que sirvan para satisfacer esa necesidade".

Además, "cremos que, coa falta de espacios que hai nos pavillóns do municipio, esta instalación suporía unhas posibilidades moi importantes para o deporte marinense" y "daría servizo ao colexio infantil e de Primaria", esgrime el Concello. Además, considera que "nunca sería posible facer un campo en condicións coas limitacións e complicacións que ten esa parcela", debido a sus dimensiones y características.

Tras la presentación de la propuesta, se celebrará una comisión de seguimiento y de trabajo para recoger todas las inquietudes, con el fin de "acercar posturas entre todos", porque "o interese en poder sacar adiante a infraestrutura é firme", subraya el Concello.

"Outros grupos empezaron a recoller firmas e follas cheas de contraindicacións e negáronse en rotundo a todo. Esperemos que se consensúen as posturas e se chegue a un acordo que redunde no maior beneficio posible dentro da situación, a legal e a de oportunidade, porque se está demostrando que seguir así, ano tras ano, non conduce a un beneficio directo para os veciños", concluye el Gobierno local.

Comentarios