Jacobo Moreira: ''Los problemas de Pontevedra tienen fecha de caducidad: mayo''

Jacobo Moreira interviene en la Convención del PPdeG en Santiago. (PPdeG)
photo_camera Jacobo Moreira interviene en la Convención del PPdeG en Santiago. (PPdeG)

Jacobo Moreira, candidato del PPdeG a la alcaldía de Pontevedra, intervino este fin de semana en la Convención Municipal que el partido celebró en Santiago para defender que ''os problemas'' de la ciudad del Lérez ''teñen data de caducidade: o vindeiro mes de maio''.

Concretamente, el popular afirmó en su intervención durante la jornada del sábado, que inauguraron el presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, y la ministra de Fomento, Ana Pastor, que ''contribuír á xeración de emprego é a prioridade do Partido Popular de Pontevedra'', lo que se pone de manifiesto en su apoyo firme a la creación de un Plan de Empleo Local que permita reducir la elevada tasa de paro que soporta la ciudad.

''Pontevedra necesita un cambio. Mentres outros municipios comezan a despegar, nós mantemos unha taxa de paro de case o 29%. Contribuír á xeración de emprego será sen dúbida algunha a nosa prioridade''.

Otra de las prioridades que citó en su discurso es el fomento del turismo. ''Nestes momentos temos unha Pontevedra bonita, pero cerrada. O que nós queremos é unha cidade aberta. Ao emprego, á innovación, á industria, á universidade, ao río, ao benestar...'', apuntó. Así, esa promoción del turismo supondrá otro de los pilares del programa con el que se presentará a las municipales y que prevé dar a conocer en las próximas semanas, avanzó el popular.

''Pontevedra ten unha posición socio-estratéxica privilexiada que debemos aproveitar. Contamos coa proximidade de tres portos, de dous aeroportos, un a vinte minutos e outro a menos dunha hora. Temos un río e unha ría...'', enumeró durante su intervención.

No es la primera vez que el grupo popular señala su intencón de promocionar el observatorio socioeconómico aprobado por el CES para implementar el funcionamiento del sector comercial en la ciudad, tal y como señaló el político.

Además de ese impulso al turismo, llevar a cabo rebajas en los impuestos o reducir la presión fiscal son otros de los propósitos estratégicos del PP local.  

Comentarios