El PP de Lalín solicita que la concejala Lara Rodríguez comparezca por el caso del Audi A6

Los populares pedirán, en su caso, su dimisión y reprobación por la utilización privada del coche municipal

El PP de Lalín presenta al Pleno una solicitud de comparecencia de Lara Rodríguez para que "de explicacións claras e concretas" sobre el uso privado de un vehículo municipal para asistir a un examen de oposición en Pontevedra el pasado 30 de junio. Asimismo, "en su caso", pedirá su dimisión y reprobación.

El portavoz de los populares recordó que Rodríguez, el alcalde y el teniente de alcalde confirmaron en varias ocasiones que la concejala de APAC se desplazó a Pontevedra para participar en una convocatoria del Tribunal de Oposición al que estaba llamada.

Para ese desplazamiento, "que tivo como único obxectivo participar na convocatoria do tribunal opositor e por tanto un fin exclusivamente privado e persoal", apunta el PP, la concejala utilizó un vehículo municipal asignado al Gobierno (un Audi A6), "e requeriu os servizos de persoal municipal, en concreto do funcionario que desenvolve as tarefas de axente notificador e tamén de chófer, cando é requerido para esta última función", señala.

USO JUSTIFICADO. El Gobierno, en su momento, explicó que Lara Rodríguez utilizó el vehículo municipal para poder asistir al Pleno ordinario del Concello, al que se incorporó a las 11.15 horas, por lo que alega que el desplazamiento está debidamente justificado.

Sin embargo, los populares defienden que se trata de un "uso privado que a concelleira e o Goberno tentaron maquillar, sen o máis mínimo arrepentimento nin amago de desculpas, argumentando a necesidade de que a concelleira chegase a unha sesión plenaria na que a propia Lara Rodríguez non tiña ningún punto para intervir na orde do día".

Por otra parte, el PP asegura que "no Pleno máis importante do ano (en la que se votaron los Presupuestos), non só non puxo todos os medios para que os concelleiros da oposición puidesen estar presentes, senón que colocou a data xusto no día en que o voceiro popular tiña sesión na Cámara Alta e unha concelleira popular estaba recén operada". "Posturas contrapostas que deixan en evidencia os argumentos do Goberno", añade.

Asimismo, recuerda que el cuatripartito firmó un documento público de compromiso con los lalinenses que recoge textualmente lo siguiente: "Supresión dos coches oficiais e do chofer. Os vehículos do Concello estarán a disposición de todo o grupo de Goberno para a realización de tarefas do Concello". "Compromisos totalmente incumplidos", concluye el PP.

Comentarios